Популярні публікації

суботу, 12 травня 2018 р.

День Матері.





Усе бере від Матері початок
                                   Матуся наша ангел на землі!
  А вже виходим на стежки
встають до світу наші мами,
і стелять долю рушниками,
на споришеві мережки.
У душах наші матері
і всім багаті ми, багаті,
щасливі, дужі, і крилаті,
бо в душах наші матері!
Олександр Матійко.
 МамаПерше слово, яке з радісною усмішкою вимовляє дитина. Матір у всі віки шанували, любили, звеличували, бо від малечку і протягом багатьох літ супроводжують нас у житті її ласка й турбота. У різні святкові  дні  ми  згадуємо  і  вшануємо  жінок - матерів,  але є один день -  другої травневої неділі для українців особливий, і воно нині повернулося до нас із давніх давен. Це День Матері, світле  родинне  свято.
Богиня-Берегиня... Яке поетичне, яке точне і загадкове наймення! Берегиня це та, що береже оселю, оберігає нас від невірного кроку, від непрошеного лиха та напасті. Це та, що ніколи не вимагає від нас ніяких жертв, а сама задля нас жертвує всім навіть життям. Це та, що колихала тебе маленьким, не зімкнувши очей ні на мить, молила Бога про долю для тебе і тихо співала колискову. Ім'я цій Богині Мати!
Ось і сьогодні зібралися в сільській бібліотеці жінкиматері, учасниці  любительського обєднання «Берегиня»,щоб разом відсвяткувати День Матері.
 З теплими та щирими словами привітання до учасників обєднання звернулася керівник читацького обєднання, бібліотекар Овечка Галина Павлівна наголосила, що саме сімя є тією цеглинкою, з якої складається добробут та спокій у нашій державі.

 Святкували з квітами, з солодощами, віршами та піснями. пролунало багато теплих щирих авторських віршів про мам та для мам
 Ми бажаємо всім Матерям міцного здоровя, довгих літ життя і щоб сльози на їхніх очах проступали лише від радості і щастя!


                                     










                                                           
Авторський вірш Матері Героїні, учасниці любительського об’єднання "Берегиня"
Яковець Євдокії Семенівни.
 Матусі.
                                  Хай світить сонце на землі,
                                  У голубому небі.
                                  Нехай живуть всі матері,
                                   Нам більшого не треба
                                       
                                   Матусю рідна ,дорога,
                                   Я зичу тобі щастя.
                                   За те , що ти життя мені дала
                                    Яка ж я тобі вдячна.

                                    Матусю ,ти ж моя рідненька
                                   Яка ж ти встала вже старенька.
                                    Всього застала ти в житті
                                    Та руки в тебе золоті.
                                       
                                      Матусю моя ,люба й мила
                                     Спасибі, що мене зростила.
                                     Низький уклін тобі я посилаю
                                      І щастя й радості бажаю.
                                          


  Авторський вірш багатодітної матері , учасниці любительського об’єднання «Берегиня» Мовчан Галини Петрівни.  

Вірш про маму.
У зеленому гаю, де біліють в саду вишні
Стоїть хатинонька в саду – все чека мого дитинства
Не одну стоптав стежину, вишню не одну зірвав
По садочку бігав і росу з трави збивав
Як стомились босі ніжки, вмить піддержать залюбки
Руки мами – наче вишня розпускає пелюстки
Тут зросло моє дитинство – вибрав  сам собі шляхи
І забув про рідну неньку і забув іі пісні
А згадав , як побіліли в мене кудрі на чолі
Повернувсь з чужого краю , здалеку побачив я
Не ті стежини, не ті вишні, і хатинонька не та
Зачекалась стара мати, повсихали вишні ті
Коси мами побіліли , як біліли вишні ті.





Немає коментарів:

Дописати коментар